Ի՞նչ կլիներ, եթե․․․

Մհեր Ոսկանյան

Եթե ես հայտնվեի լուցկու տուփի մեջ, ես լուցկի կլինեի:

Եթե թռչել կարողանայի, ես ծիտ կլինեի:

Եթե մարդիկ խոսել չկարողանային, նրանք մահացած կլինեին:

Եթե արևը գիշերը դուրս գար, ամեն ինչ  հակառակ կլիներ:

Եթե մայրիկն ու հայրիկը փոքրանային, իսկ ես մեծանայի, ես ավելի մեծ կլինեյի իսկ նրանք փոքր:

Читать далее Ի՞նչ կլիներ, եթե․․․

Ալիսա Գլորիկի նոր արկածները

Առնո Քերոբյան

Ալիսան շատ սոված էր, այնքան, որ ափսեից կերավ ու, երբ նրան հանում էին, նա ամբողջովին ներկված էր, քանի որ մտքին ընկել էր խաղալ ուտելիքով։ Մի անգամ էլ նա ընկավ պայուսակի մեջ և էլի նա ներկված էր, քանի որ ուզեցել էր խաղալ մատիտով։

Արեն Լիբարիդյան

Ալիսա-Գլորիկը ընկընում է հավի բույնի մեջ։ Մայր հավը 1 վայրկյան նստեց նրա վրա։ Ալիսա- Գլորիկը փախել է՝ բռնվելով հավի  փետուրից։

Читать далее Ալիսա Գլորիկի նոր արկածները