Ենթակա է լրամշակման
Կրտսեր դպրոցում իրականացնում ենք «Իմացումի հրճվանք ծրագիր», ըստ կրտսեր դպրոցի ուսպլանի , յուրաքանչյուր շաբաթ սովորողի ծանրաբեռնվածությունը 25 դասաժամ է՝
- Մայրենի 5
- Անգլերեն 2
- Ռուսերեն 2
- Մաթեմատիկա 4
- Ես և շրջակա աշխարհը 2
- Երաժշտություն, պար 2
- Կերպարվեստ, տեխնոլոգիա 2
- Ֆիզկուլտուրա 3
- Շախմատ և տրամաբանական այլ խաղեր 1
- Սովորողի ընտրած գործունեություն 2
Որպես ուսպլանի կատարողական առանձնացնեմ այս տարվա «Տեխնոլոգիա-մեդիատեխնոլոգիա-կերպարվեստ» դասընթացի կազմակերպման մոդուլը
Նախագծի տևողությունը՝ շուրջտարյա
Մասնակիցներ՝ 2.4 դասարանի սովորողներ
Նկարագրություն
Տեխնոլոգիան գիտելիքների կիրառումն է գործնական նպատակներով: Այն ներառում է գործիքների, համակարգերի և մեթոդների լայն շրջանակ, որոնք օգտագործվում են խնդիրները լուծելու, գործընթացները բարելավելու և մարդկային կարողությունները բարձրացնելու համար: Սա կարող է ներառել ամեն ինչ՝ պարզ գործիքներից, ինչպիսիք են ձեռքի տակ եղած ցանկացած իր, մինչև բարդ համակարգեր, ինչպիսիք են համակարգիչները:
Տարրական դպրոցներում տեխնոլոգիաների ինտեգրումը կարող է բարելավել ուսուցման գործընթացը և պատրաստել սովորողներին թվային աշխարհին:
Կերպարվեստը տալիս է մի շարք առավելություններ, ներառյալ.
1. Ստեղծագործական արտահայտություն. կերպարվեստը խրախուսում է սովորողներին ստեղծագործորեն արտահայտվել՝ թույլ տալով նրանց բացահայտել իրենց մտքերը, զգացմունքները և գաղափարները տարբեր միջոցների միջոցով, ինչպիսիք են նկարչությունը, գծանկարը, քանդակը և այլն:
2. Քննադատական մտածողության հմտություններ. կերպարվեստի գործունեությամբ զբաղվելը սովորողներից պահանջում է վերլուծել, մեկնաբանել և որոշումներ կայացնել իրենց աշխատանքի վերաբերյալ՝ զարգացնելով քննադատական մտածողության հմտությունները և խնդիրներ լուծելու կարողությունները:
3. Վստահություն և ինքնագնահատական. Երբ սովորողները զարգացնում են իրենց գեղարվեստական հմտությունները և տեսնում են, որ իրենց ստեղծագործությունները կյանքի են կոչվում, նրանք վստահություն են ձեռք բերում իրենց կարողությունների նկատմամբ և զարգացնում են ավելի մեծ ինքնագնահատականի զգացում:
4. Հաղորդակցման հմտություններ. Կերպարվեստը խրախուսում է սովորողներին տեսողականորեն շփվել՝ հնարավորություն տալով նրանց փոխանցել բարդ գաղափարներ և հաղորդագրություններ պատկերների, գույների և կոմպոզիցիայի միջոցով:
5. Մշակութային իրազեկում. կերպարվեստի ուսումնասիրությունը սովորողներին բացահայտում է տարբեր մշակութային տեսանկյուններ, ավանդույթներ և արվեստի շարժումներ՝ ընդլայնելով նրանց պատկերացումները աշխարհի մասին և խթանելով մշակութային իրազեկությունը:
6. Զգացմունքային ինտելեկտ. Ստեղծագործությունը և արվեստով զբաղվելը կարող է օգնել սովորողներին զարգացնել հուզական ինտելեկտը՝ խրախուսելով ինքնադրսևորումը, կարեկցանքը և ուրիշների տեսակետների ըմբռնումը:
7. Սթրեսից ազատում և թուլացում. գեղարվեստական գործունեությամբ զբաղվելը կարող է բուժիչ լինել՝ ապահովելով սովորողներին սթրեսից ազատվելու, հանգստանալու և գիտակցված լինելու ելք: Ընդհանուր առմամբ, կերպարվեստի կրթությունը սովորողներին առաջարկում է ամբողջական ուսուցման փորձ, որը սնուցում է նրանց ստեղծագործականությունը, քննադատական մտածողությունը, հաղորդակցությունը և հուզական բարեկեցությունը:
Տեխնոլոգիա և մաթեմատիկա կապը
Տարրական դպրոցում կերպարվեստի և մաթեմատիկայի միջև կապը հաճախ նկատվում է ստեղծագործական և խնդիրների լուծման խթանող գործունեության մեջ: Օրինակ, երկրաչափական պատկերներն ու գծապատկերները ընդհանուր թեմաներ են թե՛ մաթեմատիկայի, թե՛ կերպարվեստի դասերին: Սովորողները կարող են ուսումնասիրել համաչափությունը, տարածական ընկալումը նկարչության կամ քանդակի միջոցով: Բացի այդ, այնպիսի գործողությունները, ինչպիսիք են չափումը և համեմատումը կերպարվեստի նախագծերում, կարող են ամրապնդել մաթեմատիկական հասկացությունները։
Կերպարվեստ և լեզվագործունեություն կապը
Տարրական դպրոցում կերպարվեստի և լեզվական գործունեության փոխհարաբերությունները կապակցված են: Կերպարվեստը լեզվական գործունեության մեջ ներառելը մեծացնում է լեզվական զարգացումը և ըմբռնման հմտությունները: Օրինակ՝ տեխնոլոգիական գործիքների օգտագործումը կարող է խթանել ստեղծագործական երևակայությունը ստեղծագործական գրությունը և նկարագրական լեզուն։ Ներառելով տեխնոլոգիական տարրերը, կարող ենք սովորողների համար ստեղծել ավելի խորը և ամբողջական ուսուցման ընթացք՝ միաժամանակ խթանելով ստեղծագործականությունը, քննադատական մտածողությունը և լեզվի իմացությունը: