«Խնկոյանական օրեր» ուսումնական նախագիծ

Նպատակը՝
ուսումնական օրացույցով նախատեսված խնկոյանական օրերի իրականացումը կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցներում


Տևողությունը՝ հոկտեմբերի 3-30-ը


Մասնակիցներ՝ 5 տարեկաններ


Սպասվելիք արդյունքներ՝

Խնկոյանական ստեղծագործերի վերլուծությու, ստեղծագործությունների թատերական ներկայացում, ձայնագրություններ, «Չամիչ» TV նկարահանում։

Նախատեսվում է՝
Ուսումնական ճամփորդություն դեպի Խնկոյանի անվան տուն-թանգարան

Ստեղծագործությունների ցանկ
«Աքաղաղն ու կտուրը», «Մեղու», «Բզեզ» , «Գիշեր», «Ծիածան», «Փեսացու մուկիկը»,«Մոծակի մահը »


Նպատակը՝

Խնդիրները՝
• Խոսքի զարգացում
• Մաթեմատիակական հասկացությունների ձևավորում
• Մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների ձևավորում
• Բնագիտական տարրական հմտությունների ձևավորում
• Երաժշտական ունակությունների դրսևորում, զարգացում
• Տեխնոլոգիակն հմտությունների զարգացում.
• Մարմնակրթություն, անձնական հիգենիա

Նախագծի արդյունքում ակնկալում ենք ունենալ.

• TV թողարկումներ
• Մեդիաներկայացումներ

Սովորողների ամենօրյա գործունեության տեսակները
• Առավոտյան ծես
• Բանավոր խոսք, թատրոն
• Թվաբանություն –բնագիտություն
• Մեդիատեխնոլոգիա
• Ծեփ կամ նկարչություն
• Բնագիտական գործունեություն
• Երգ-պար-խաղ
• Մարմնակրթություն-հիգիենա

Սպասվելիք արդյունքները՝
•  Դասարանային խմբի ձևավորում
• Ինքնաճանաչում, ինքնաուսումնասիրում,ինքնուրույնության դրսևորում
•  Խոսքի զարգացում (նաև՝ նկարչական լեզու, երաժշտական, շարժումների), մտքերը անկաշկանդ, հասկանալի, ամբողջական արտահայտելու կարողության զարգացում
• Պատմություն-պատմության հատված-նախադասություն-բառ-վանկ-հնչյուն-տառ հասկացությունների ձևավորում, ընկալում, ամրապնդում
• Վանկատելու, հեգելու ունակությունների ամրապնդում:
• Առանձին բառեր մուտքագրել, լինել որոշակի առումով տառաճանաչ:
• Համեմատություններ, խմբավորումներ կատարելու, տարածության և ժամանակի մեջ կողմնորոշվելու կարողությունների ձևավորում և զարգացում առարկաների թվի անկախությունը չափից, ճանաչել թվերը, թվի և քանակի կապը տեսնել, բանավոր հաշիվ՝ առաջ և հետ
• Խնդրի և այլ հաշվելի տվյալներ կարևորելու, ֆիքսելու կարողության ձևավորում
• «Մեկ և ավելի» գաղափարի յուրացում
•  Մեդիահմտությունների ձևավորում և զարգացում՝ համակարգչի գործիքներ, ֆոտոխցիկով նկարել, Pait ծրագրով աշխատել

Խնկոյանի «Աքաղաղն ու կտուրը»  ստեղծագործության հետ աշխատանք
• Բերանացի ասել
• Անհասկանալ բառերի բացատրություն
• Զրուցել աքաղաղի մասին /ինչպիսի՞ն է/
• Բեմականացնել /աքլորներ, կտուրներ/
• Արտասանել տարբեր ձայներով /ուրախ, տխուր, զարմացած, հարցական, հաստատուն, զարմացած…./
• Paint նկարչական ծրագրով նկարել աքաղաղներ և մուտքագրել աքլոր բառը:
• Բառերի վանկատում և հեգում:
• Հոմանիշներ և հականաիշներ:
• Հանելուկներ աքլորի մասին /նաև՝ հորինել/
• Ոտանավորի աուդիոտարբերակի, մեդիաֆիլմի ստեղծում

Խնկոյանի «Մեղու» ստեղծագործության հետ աշխատանք
• Ծանոթանալ, զրուցել միջատների մասին /smart դասեր/
• Բերանացի ասել
• Անհասկանալի բառերի բացատրություն
• Բարձր-ցածր, մեծ-փոքր, երկար-կարճ, հեռու-մոտիկ հասկացությունների ամրապնդում /smart դասեր/
• Նկարել մեղվի անցած ճանապարհը:
• Ոտանավորի խաղ-բեմականացում:
• Paint նկարչական ծրագրով նկարել մեղուներ, մուտքագրել մեղու բառը:
• Բառերի վանկատում, հեգում:
• Հանելուկներ, շուտասելուկներ:
• Հոմանիշներ, հականիշներ:
• Ոտանավորի աուդոտարբերակի, մեդիաֆիլմի ստեղծում:

Նախատեսվում է մեկնել ուսումնական ճամփորդության Ա. Խնկոյանի տուն-թանգարան

Автор

anigrigoryansite

Բարի գալուստ իմ ուսումնական բլոգ։ Այստեղ կգտնեք հետաքրքիր և ուսուցանող նյութեր երեխաների համար։

Оставьте комментарий